Вівторок, 11.12.2018, 03:38
Вітаю Вас Гість | RSS

ЗШ №2 м.Світловодська

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Березень » 19 » Відкритий урок із зарубіжної літератури: «М.В. Гоголь «Шинель». Петербург Акакія Акакійовича» з досвіду роботи вчителя Недєлко Л.П.
14:55
Відкритий урок із зарубіжної літератури: «М.В. Гоголь «Шинель». Петербург Акакія Акакійовича» з досвіду роботи вчителя Недєлко Л.П.

z2-dosvid-nedelko-1.jpg (45.64 Kb)

01.03.18р. в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2 проведено відкритий урок із зарубіжної літератури: «М.В. Гоголь «Шинель». Петербург Акакія Акакійовича».
Мета уроку: відтворити образ Петербурга, на тлі якого і відбувається трагедія «маленької людини» Акакія Акакійовича Башмачкіна; дослідити причину, яка спонукала автора створити саме такий образ Петербурга; формувати розуміння, що ініціативність – головна риса в становленні особистості в суспільстві; розвивати навички зв’язного образного мовлення, аналізу художнього тексту та інтерпретації, навички компаративного аналізу; виховувати почуття милосердя та співчуття.

 

z2-dosvid-nedelko-2.jpg (73.22 Kb)

Найбільш суттєвими на уроці була робота з текстом, під час якої учні доводили, що запропонований ілюстративний колаж дійсно характеризує Петербург, описаний Гоголем у повісті «Шинель» та складання асоціативної схеми «Петербург Акакія Акакійовича», що розкриває трагедію «маленької людини» у суспільстві сірої байдужості.
Враховуючи складність інтерпретаційної діяльності, на уроці домінувала колективна форма роботи. Головним методом навчання на уроці був навчальний діалог, який поєднувався з аналітичним та синтетичними методами навчання, з елементами культурологічного аналізу («Євгеній Онєгін», «Злочин та кара») та наочним методом навчання у формі поєднання демонстрації з ілюстрацією через ІКТ ресурс «Prezi».

 

На уроці був присутній український контент через порівняння життя у Петербурзі Т.Г. Шевченка.
Перелічені методи та прийоми дали змогу в повній мірі реалізувати мету уроку та провести урок у відповідності з педагогічними принципами: доступності, послідовності, науковості та наочності.

 

Вчитель зарубіжної літератури 
та російської мови: Недєлко Л. П.

Переглядів: 65 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
- ”Національна
Block title
«гаряча лінія» - ”Національна
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz