Середа, 19.05.2021, 05:28
Вітаю Вас Гість | RSS

ЗШ №2 м.Світловодська

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 169
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психолог

 

 


Tell Someone You Trust Ukrainian Long

 


СТОП  БУЛІНГ

Що робити коли наді мною знущаються в школі 

Однолітки бувають злими, жорстокими і заздрісними. Я розповім тобі як бути, чого точно не варто робити і до кого краще звернутися за допомогою з проблемою «наді мною знущаються в школі».

ЗЛІ ОДНОКЛАСНИКИ

Чому діти знущаються один з одного в школі? Звичайно, найчастіше об’єктами глузувань стають ті, хто виглядають не так, як всі. Через повноти, через очок, через кольорових прядок волосся і так далі. Жартують через одяг, портфеля, чого завгодно. Буває і таке, що хлопці побільше б’ють через зовнішність слабших.http://osobista.in.ua/images/Nado_mnoj_izdevayutsya_v_shkole-_kak_dat_otpor_2.jpg

Діти відрізняються особливою жорстокістю по відношенню до своїх ровесників. Я не знаю з якої причини у тебе проблеми. Напиши про них і поклад у скриню, або підійди до мене і ми разом придумаємо що робити в твоєму випадку.

 

 

НЕ ДУМАЙ ПРО ПОМСТУ

  Перше від чого я хочу тебе застерегти – це помста. Навіть якщо ти думаєш, що не можеш це більше терпіти, не варто вдаватися до удару у відповідь. Я не кажу, що не варто давати відсіч, але мстити і робити якісь дрібні підколи точно не варто.C:\Users\Olga Yeskova\Desktop\bullying_i.jpeg

Тут важливо зрозуміти що ти можеш зробити, а що ні. Погодься, помститися і облити своїх кривдників кефіром не найкраща ідея. Тобі за це може і влетіти від вчителів, потім від батьків. Але знущатися хлопці все одно продовжать. Дати відсіч потрібно грамотно і красиво.

Якщо ти хлопець і тебе б’ють, то запишись на курси карате. Вивчишся і зможеш протистояти своїм кривдникам так, що вони і близько до тебе більше не підійдуть. Заодно, подружишся з хлопцями з секції та заручишся їх підтримкою. Як правило спортсмени стоять один за одного горою і допоможуть дати лиходіям відсіч. А так же можуть навчити як це робити.

Якщо ти дівчинка і тебе ображають через очок, то попроси батьків купити тобі лінзи. Ти виглядати красиво можеш, а ось кривдниці твої порозумнішають. І добре б тобі піти на гурток за інтересами, там ти зустрінеш близьких по духу друзів, які зможуть підтримати тебе.

ДЕ ЗНАЙТИ ПІДТРИМКУ

Дуже важливо мати близьких і рідних людей, які будуть тебе підтримувати і надавати сил.

Знайти допомогу ти можеш у улюбленого вчителя. Необов’язково розповідати всі подробиці, якщо ти боїшся, що хлопці тебе вважатимуть ябідой. Просто, скажи що тебе мучить, запитай що робити. Дорослі і правда можуть тобі допомогти.

 

Крім того, не забувай, що у тебе є мама і тато. Підтримка батьків дуже важлива і потрібна нам протягом усього життя. Так, вони можуть багатьох речей не розуміти, але вони завжди будуть намагатися допомогти тобі. Не забувай про це. Батьки, виходячи зі свого дитячого досвіду, можуть допомогти тобі знайти кілька варіантів як припинити нападки однолітків.

 

Сказати про свою проблему дорослим чи ні – вирішувати тільки тобі. Якщо ти вирішиш не посвячувати нікого, тобі може стати в нагоді щоденник. Мені свого часу він дуже допомагав, та й зараз завжди зі мною. Я просто записувала туди всі свої думки, все, що зі мною відбувалося.

ЗАЙМАЙСЯ СВОЇМ ЖИТТЯМ

І в кінці я б хотіла тобі дати найважливіша порада – займайся собою. Роби те, що тобі цікаво, розвивайся, вчися новому, будь відкритим. Не звертай уваги на образливі і колючі слова інших. Вони це говорять через заздрощі, через своїх проблем.

 

У школі у моєї подруги був жахливий хлопчик забіяка. Він постійно всіх ображав і знущався. З ним ніхто не міг впоратися. В результаті виявилося, що його батьки багато пили і били його. Саме тому він так себе вів у школі.

 

Зрозумій, що не завжди причина кепкування саме в тобі. Найчастіше кривдник сам переживає важкі часи і не знає як по-іншому зігнати свою внутрішню злість.

 

Один підліток у мене запитав: я хлопчик, я повинен вміти постояти за себе, але я абсолютно не знаю що робити. Якщо ти хлопець, то будь впевненіше в собі, навчити давати відсіч при бійці і не дозволяй робити з себе грушу для биття.

 

Поговорити з мамою або татом про свою непросту ситуацію, розкажи чому діти пристають до тебе? Через що жартують і як ти намагаєшся боротися з цим? 

C:\Users\Olga Yeskova\Desktop\330de58-monkeybusiness-depositphotos.jpg 

У тебе все буде добре!

   Бондаренко Римма Борисівна

                                                                       практичний психолог

«Не можна вилікувати тіло – не

лікуючи душу, і навпаки:

вилікувати душу  неможливо

зневажаючи  тіло»

/ Гіппократ/

У кожному навчальному закладі нашого міста є посада практичного психолога. Багатьом здається, що бути психологом дуже легко, у інших виникає питання: для чого вони взагалі потрібні в школах. Одні вважають, якщо звернутися до психолога, то це значить визнати себе чи свою дитину психічно нездоровою. Інші, навпаки, з задоволенням ідуть до психолога з надією, що той «зробить що-небудь» і швидко вирішить його проблему. А як же насправді?

Психолог, психіатр – спільний корінь «психо» об’єднує ці слова і викликає занепокоєння в душах багатьох людей. Отже: психіатр – це спеціаліст, що займається безпосередньо психічними захворюваннями, лікар, який працює з патрологіями. Він може ставити діагноз і назначати медикаментозне лікування. Психолог такого права не має. Психолог – це не лікар. У своїй роботі шкільний психолог використовує відповідні  методики діагностики психічного розвитку дітей з урахуванням вікових особливостей, визначає навчальну мотивацію, проводить корекційну роботу.

  Діяльність психолога досить різноманітна, адже він має справу не тільки з дітьми різного віку, а і з їх батьками, що мають різний статус, освіту тощо та педагогічними працівниками. І кожна людина з якою працює психолог індивідуальна, унікальна, володіє тільки їй властивими рисами і якостями особистості. Перша зустріч дитини і її батьків з психологом відбувається з перших днів перебування дитини в школі. Зміна звичайної, домашньої обстановки на шкільні стіни – це досить сильний стрес для дитини. Тому завдання батьків, вчителів та психолога створити всі умови для того, щоб процес адаптації пройшов якомога легше для дитини. З цією метою практичним психологом проводяться консультації для батьків дитини та її вчителів. /Files/images/kadri/deti-32.gif



Гармонійний розвиток дитини це –

не лише інтелектуальний розвиток,

але й розвиток фізичний,

емоційний, особистісний.

 

 

Суть роботи психолога в школі полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників педагогічного процесу. Його призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища. Психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.

Беручи до уваги всі перелічені фактори слід зазначити, що в нашій школі психологічна робота за своєю спрямованістю ділиться на три напрями:

• робота з учнями;

• робота з педагогічним колективом;

• робота з батьками.

За своєю структурою всі напрямки містять практично одні й ті ж самі види роботи.

І. Робота з учнями.

Складається із профілактичної, діагностичної та корекційно-розвивальної діяльності.

До профілактичної діяльності можна віднести:

• проведення профілактичних лекцій за різноманітними темами, серед яких профілактика тютюнопаління, алкоголізму та наркозалежності, попередження насильницької поведінки і т.п.;

• ознайомлення із статистичними даними щодо запропонованих тем, створення власної статистики;

• проведення інтерактивних занять, ігор, круглих столів, диспутів;

• перегляд відео матеріалів з метою попередження адиктивної поведінки.

Діагностична робота передбачає:

• дослідження психологічної адаптації учнів 1-х, 5-х та 10-х класів;

• дослідження пізнавальної сфери школяра (увага, пам`ять, мислення);

• дослідження професійних здібностей і нахилів старшокласників;

• дослідження особливостей емоційної сфери учня та його особистості в цілому;

• дослідження мотиваційної сфери і спрямованості особистості учня;

• дослідження міжособистісних стосунків та взаємин в колективі та родині.

При цьому застосовується багато психологічних методик з постійним оновленням методичного арсеналу.

Особлива увага приділяється дослідженню особистісної сфери і в першу чергу психофізіологічних показників.

Корекційно-розвивальна робота ведеться переважно за індивідуальним запитом (індивідуальною потребою).

Консультативна, просвітницька, навчальна діяльність включає в себе велику кількість ознайомчих бесід, зустрічей з цікавими людьми, з представниками соціальної служби, громадських та молодіжних організацій. Також сюди можна віднести перегляд відео матеріалів, створення власних сценаріїв і фільмів на різноманітні актуальні теми. Проводиться консультування з питань адаптації до нових умов навчання, складових успіху сучасної молодої людини, мотивації і результативності навчання.

ІІ. Робота з педагогічним колективом:

Містить в собі дослідження особистісної сфери учителя, міжособистісних взаємин (взаємин в педагогічному колективі), факторів, що сприяють або заважають розвитку вчителя, виявляють стиль спілкування з учнями і т.п.

Крім того, педагогічний колектив повинен бути завжди в курсі останніх психологічних новинок, починаючи від оптимізації міжособистісного спілкування, і, закінчуючи особливостями поведінки людей, схильних до адитивної поведінки.

Для цього ми широко використовуємо психологічні тренінги, арттерапевтичні заняття для вчителів з метою релаксації, а також стимуляції їх творчого потенціалу.

ІІІ. Робота з батьками:

            Так само, як і напрями роботи з учнями та вчителями, робота з батьками здійснюється якомога різнобічно: це і просвітницькі виступи на батьківських зборах, і розробка буклетів з актуальних питань (висвітлення проблем і надання порад); вивчення міжособистісних стосунків (дитина – батьки, батьки – батьки, батьки – учителі, учителі – учні) та вивчення «задоволеності» чи «незадоволеності» роботою школи з боку батьків. З батьками працюємо як у групах , так і індивідуально.

VІ. Навчальна діяльність психолога.

Підготовка до різних конкурсів, змагань, різноманітних зборів, засідань, олімпіади з педагогіки та психології, тижня психології та ін.

Аналітична робота полягає у зведенні всіх існуючих даних щодо кожного класу і кожного учня. На базі цих даних робляться висновки та певні рекомендації для учнів, для їх батьків, вчителів стосовно вирішення виявлених проблем. Рекомендації можуть бути універсальними (одні й ті самі для кожного учня і для кожного класу), а можуть бути індивідуальними. Рекомендації дозволяють застосовувати індивідуальний підхід для кожного, особливо до тих, хто потрапляє у створену картотеку дітей «групи ризику». Можуть бути спрогнозовані й описані певні варіанти поведінки окремих учнів у різних навчальних або критичних, стресових ситуаціях.

Системна комплексна робота психолога, класних керівників, учителів, батьків, спрямована на дітей, дає позитивні результати.

Накопичений досвід реалізації різноманітних форм взаємодії учнями, педагогами і батьками дозволяє стверджувати, що кожна з них окремо дає можливість досягти поставленої цілі. Однак, комплексне використання всіх цих форм дає набагато відчутніші результати, сприяє вирішенню вузьких задач, дозволяє вибудувати індивідуальний психолого-педагогічний підхід для кожної дитини.

 

Вхід на сайт
Block title
- ”Національна
Block title
«гаряча лінія» - ”Національна
Календар
«  Травень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2021
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz